Activitats dirigides
HORARI D'ESTIU · Del 23 de juny al 31 de juliol de 2022 
(descarregar en pdf)


NORMATIVA ACTIVITATS DIRIGIDES: Els festius només hi haurà classes virtuals. | En cas de modificar-se l'horari habitual, s'anunciarà oportunament. | El Club es reserva el dret de canviar la ubicació o suspendre sessions per la celebració d'altres actes a les sales.
Dl
Dt
Dc
Dj
Dv
Ds
Dg
 
Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
Dissabte
Diumenge
07:00
07:00 - 07:45
Ciclisme
S3
Jordi Pla
07:00 - 07:45
Ciclisme
S3
Jordi Pla
07:15
07:15 - 08:00
Ciclisme VIRTUAL
S3
07:15 - 08:00
Ciclisme VIRTUAL
S3
08:00
08:00 - 08:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
08:00 - 08:45
Power Body VIRTUAL
S2
08:00 - 08:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
08:00 - 08:45
Cardiobox VIRTUAL
S2
08:00 - 08:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
08:15
08:15 - 09:00
HIIT
S1-2
David Fontalba
08:15 - 09:00
HIIT
S1-2
David Fontalba
08:15 - 09:00
HIIT
S1-2
David Fontalba
08:30
08:30 - 08:45
Fit Exprés 15'
SF
08:30 - 08:45
Fit Exprés 15'
SF
08:30 - 08:45
Fit Exprés 15'
SF
08:30 - 08:45
Fit Exprés 15'
SF
08:30 - 08:45
Fit Exprés 15'
SF
09:15
09:15 - 10:05
TBC
S1-2
David Fontalba
09:15 - 10:05
Ioguilates
S1-2
Sandra Calzado
09:15 - 10:05
Cross-Train
S1-2
David Fontalba
09:15 - 10:00
Step VIRTUAL
S2
09:15 - 10:05
TBC
S1-2
David Fontalba
09:30
09:30 - 10:15
Ciclisme VIRTUAL
S3
09:30 - 10:15
Ciclisme
S3
Jordi Casado
09:30 - 10:15
Ciclisme VIRTUAL
S3
09:30 - 10:15
Ciclisme
S3
Jordi Casado
09:30 - 10:15
Ciclisme VIRTUAL
S3
10:00
10:00 - 10:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
10:00 - 10:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
10:00
10:00 - 10:15
Fit Exprés 15'
SF
10:00 - 10:15
Fit Exprés 15'
SF
10:00 - 10:15
Fit Exprés 15'
SF
10:00 - 10:15
Fit Exprés 15'
SF
10:00 - 10:15
Fit Exprés 15'
SF
10:00 - 10:15
Fit Exprés 15'
SF
10:00 - 10:15
Fit Exprés 15'
SF
10:15
10:15 - 11:00
Core VIRTUAL
S2
10:15 - 11:00
Tono 45' VIRTUAL
S2
10:15 - 11:00
Core VIRTUAL
S2
10:15
10:15 - 11:00
Aiguagim
P
David Fontalba
10:15 - 11:00
Aiguagim
P
David Fontalba
10:15 - 11:00
Aiguagim
P
David Fontalba
10:15 - 10:40
Estiraments VIRTUAL
S2
10:15 - 10:40
Pilates VIRTUAL
S2
10:30
10:30 - 12:00
Ioga Ment
S1-2
Sandra Calzado
10:30 - 12:00
Ioga Ment
S1-2
Sandra Calzado
10:30
10:30 - 11:15
Ciclisme VIRTUAL
S3
10:30 - 11:15
Ciclisme VIRTUAL
S3
11:00
11:00 - 11:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
11:00 - 11:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
11:00 - 11:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
11:15
11:15 - 12:00
Tono 45' VIRTUAL
S2
11:15 - 12:00
Aeròbic VIRTUAL
S2
11:15
11:15 - 12:05
Activa't
S1-2
David Fontalba
11:15 - 12:05
Esquena Sana
S1-2
David Fontalba
11:15 - 12:05
Activa't
S1-2
David Fontalba
12:00
12:00 - 12:25
Tono 25' VIRTUAL
S2
12:00 - 12:25
Core VIRTUAL
S2
12:00 - 12:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
12:00 - 12:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
12:15
12:15 - 12:50
Pilates VIRTUAL
S2
12:15 - 12:40
Estiraments VIRTUAL
S2
12:15 - 12:40
Ioga VIRTUAL
S2
12:15 - 13:00
Cardiobox VIRTUAL
S2
12:15 - 13:00
Tono 45' VIRTUAL
S2
12:45
12:45 - 13:30
Cardio VIRTUAL
S2
12:45 - 13:30
Aeròbic VIRTUAL
S2
13:15
13:15 - 14:00
Ioga VIRTUAL
S2
13:15 - 14:00
Step VIRTUAL
S2
13:15 - 14:00
Cardio VIRTUAL
S2
13:15
13:15 - 14:00
Ciclisme VIRTUAL
S3
13:15 - 14:00
Ciclisme VIRTUAL
S3
13:15 - 14:00
Ciclisme VIRTUAL
S3
13:15 - 14:00
Ciclisme VIRTUAL
S3
13:15 - 14:00
Ciclisme VIRTUAL
S3
13:30
13:30 - 14:15
Ioga VIRTUAL
S2
13:30 - 14:15
Cardio VIRTUAL
S2
13:30
13:30 - 13:45
Fit Exprés 15'
SF
13:30 - 13:45
Fit Exprés 15'
SF
13:30 - 13:45
Fit Exprés 15'
SF
13:30 - 13:45
Fit Exprés 15'
SF
13:30 - 13:45
Fit Exprés 15'
SF
13:30 - 13:45
Fit Exprés 15'
SF
13:30 - 13:45
Fit Exprés 15'
SF
13:30
13:30 - 14:15
Ciclisme VIRTUAL
S3
13:30 - 14:15
Ciclisme VIRTUAL
S3
14:15
14:15 - 15:00
Ciclisme VIRTUAL
S3
14:15 - 15:00
Ciclisme VIRTUAL
S3
14:15 - 15:00
Ciclisme VIRTUAL
S3
14:15 - 15:00
Ciclisme VIRTUAL
S3
14:15 - 15:00
Ciclisme VIRTUAL
S3
14:15
14:15 - 15:05
Tai Txí
S4
Roser Cuadrado
14:00 - 14:50
Tai Txí
S4
Roser Cuadrado
15:00
15:00 - 15:45
Cardio VIRTUAL
S2
15:00 - 15:45
Step VIRTUAL
S2
15:30
15:30 - 16:15
Ciclisme VIRTUAL
S3
15:30 - 16:15
Ciclisme VIRTUAL
S3
15:30 - 16:15
Ciclisme VIRTUAL
S3
15:30 - 16:15
Ciclisme VIRTUAL
S3
15:30 - 16:15
Ciclisme VIRTUAL
S3
16:00
16:00 - 16:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
16:00 - 16:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
17:00
17:00 - 17:45
Tono 45' VIRTUAL
S2
17:00 - 17:45
Aeròbic VIRTUAL
S2
17:30
17:30 - 17:45
Fit Exprés 15'
SF
17:30 - 17:45
Fit Exprés 15'
SF
17:30 - 17:45
Fit Exprés 15'
SF
17:30 - 17:45
Fit Exprés 15'
SF
17:30 - 17:45
Fit Exprés 15'
SF
17:30 - 17:45
Fit Exprés 15'
SF
17:30 - 17:45
Fit Exprés 15'
SF
17:30
17:30 - 18:00
GAC 30'
S2
Antonio Valenzuela
18:00
18:00 - 18:50
Power Pump
S1-2
Salvador Bosch
18:00 - 18:50
Mobility
S1
Álvaro Cruz
18:00 - 18:50
Power Pump
S1
Salvador Bosch
18:00 - 18:50
Esquena Sana
S1
David Fontalba
18:00 - 18:45
Tono 45' VIRTUAL
S2
18:00 - 18:25
Pilates VIRTUAL
S2
18:00 - 18:25
Tono 25' VIRTUAL
S2
18:00
18:00 - 18:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
18:00 - 18:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
18:00 - 18:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
18:00 - 18:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
18:00 - 18:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
18:00 - 18:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
18:00 - 18:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
18:00
18:00 - 18:30
Core 30'
S2
Antonio Valenzuela
18:00 - 18:50
Zumba
S2
Madhura Vijay
19:00
19:00 - 19:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
19:00 - 19:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
19:00 - 19:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
19:00 - 19:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
19:00 - 19:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
19:00
19:00 - 19:50
Cross-Train
S1-2
Álvaro Cruz
19:00 - 19:50
TBC
S1-2
David Fontalba
19:00 - 19:50
Cardio Tono
S1-2
Salvador Bosch
19:00 - 19:50
Body Tono
S1-2
David Fontalba
19:00 - 19:50
Pilates VIRTUAL
S2
19:00
19:00 - 19:50
Zumba
S2
Madhura Vijay
19:00 - 19:50
Ioguilates
S2
Sandra Calzado
19:00
19:00 - 19:45
Power Body VIRTUAL
S2
19:00 - 19:45
Cardiobox VIRTUAL
S2
19:00
19:00 - 19:15
Fit Exprés 15'
SF
19:00 - 19:15
Fit Exprés 15'
SF
19:00 - 19:15
Fit Exprés 15'
SF
19:00 - 19:15
Fit Exprés 15'
SF
19:00 - 19:15
Fit Exprés 15'
SF
19:00 - 19:15
Fit Exprés 15'
SF
19:00 - 19:15
Fit Exprés 15'
SF
19:30
19:30 - 20:15
Ciclisme VIRTUAL
S3
19:30 - 20:15
Ciclisme VIRTUAL
S3
20:00
20:00 - 20:50
Pilates Stretch
S1-2
David Fontalba
20:00 - 20:50
Cross-Train
S1-2
David Fontalba
20:00 - 20:50
Pilates Stretch
S1-2
David Fontalba
20:00 - 20:50
Cross-Train
S1-2
David Fontalba
20:15
20:15 - 21:00
Ciclisme
S3
Salvador Bosch
20:15 - 21:00
Ciclisme
S3
Salvador Bosch
20:15 - 21:00
Cardio VIRTUAL
S2
20:15 - 21:00
Ciclisme VIRTUAL
S3
20:30
20:30 - 20:45
Fit Exprés 15'
SF
20:30 - 20:45
Fit Exprés 15'
SF
20:30 - 20:45
Fit Exprés 15'
SF
20:30 - 20:30
Fit Exprés 15'
SF
20:30 - 20:45
Fit Exprés 15'
SF
21:00
21:00 - 21:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
21:00 - 21:45
Ciclisme VIRTUAL
S3
21:15
21:15 - 21:40
Core VIRTUAL
S2
21:15 - 21:40
Pilates VIRTUAL
S2
21:15 - 21:40
Core VIRTUAL
S2
21:15 - 21:40
Tono 25' VIRTUAL
S2
21:15 - 21:40
Estiraments VIRTUAL
S2
CARDIOVASCULAR
TONIFICACIO
MIXT CARDIO+TONO
AQUÀTIQUES
COREOGRAFIADA
COS I MENT
INFANTIL - Fins als 15 anys
S1 - Sala Polivalent (secció mirall)
S2 - Sala Polivalent (secció escenari)
S1-2 - Sala Polivalent (sencera)
S3 - Sala de ciclisme
S4 - Tennis taula
S6 - Gimnàs Escola de Tennis
SF - Sala de fitness
P - Piscina
PV - Pavelló
F1 - Frontó 1
F2 - Frontó 2
INTENSITAT:   *Baixa   **Mitja   ***Alta
 
SESSIONS PRESENCIALS AMB MONITOR/A

ACTIVA’T **
Sessions específiques perquè els socis més sèniors s’activin de forma positiva realitzant activitat física mitjançant exercicis adaptats i segurs, que ajudaran a que el cos es senti més en forma dia a dia, gaudint i fent salut alhora.

AIGUA FAMÍLIA *
Activitat aquàtica per a pares, mares, fills i filles a partir dels 3 anys, en la qual es faran activitats recreatives i jocs per passar una estona divertida en família i gaudir del medi aquàtic tots junts. Indispensable que els menors estiguin acompanyats per un adult dins de l'aigua (un adult per menor).
  
AIGUAGIM **
Activitat de treball mixt (cardiovascular i tonificació) realitzat al medi aquàtic, que busca un treball generalitzat de tot el cos, amb poc impacte a les articulacions.
  
BODYTONO **
Sessió amb un objectiu de treball de tonificació del grans grups musculars, amb material específic (barres, discos, gomes,...).
 
CARDIO TONO *
Entrenament que combina exercicis aeròbics, que milloraran la capacitat respiratòria, amb exercicis de tonificació, que milloraran el to muscular i la mobilitat de les articulacions, de manera fàcil i divertida, fent servir diferents tipus de material: manuelles, bandes elàstiques i barres. Hi poden participar persones amb diferents nivells de condició física, ja que es poden adaptar les càrregues. Ideal per perdre pes i millorar la condició física i benestar general de manera fàcil i divertida.

CICLISME ***
Activitat cardiovascular realitzada sobre bicicleta estàtica i amb suport musical. S'entrena la resistència aeròbica amb les seves diferents variants, segons l’objectiu específic de cada sessió.
  
CROSSTRAIN ***
Entrenament complet que combina la rutina aeròbica amb força i flexibilitat muscular mitjançant circuits preestablerts amb diferents exercicis (saltar, córrer, flexions, abdominals, força, etc.), treballant amb material o amb el propi cos. Sessió d'alta intensitat.
 
DIVER KIDS *
Activitat on, mitjançant jocs, activitats, circuits, els nens i nenes passaran una estona divertida i a la vegada faran activitat física de manera completa i saludable. Durant la sessió realitzarem diversos jocs i activitats orientades a desenvolupar la coordinació, l'equilibri, l'orientació, el ritme, la memòria, l'atenció, la concentració i la creativitat del nen o nena. A nivell social i afectiu, permetrà relacionar-se amb els altres afavorint la cooperació i l’amistat. Per a nens i nenes de 5 a 10 anys

ESQUENA SANA *
Activitat que engloba exercicis de Ioga, Pilates i estiraments amb tècniques diverses del món del fitness per aconseguir una bona higiene postural i mantenir la nostra esquena en forma.
 
FIT-EXPRESS 15' **
Sessió que es realitza a la sala de fitness (zona blava), amb treball variat on es realitzen exercicis de tipus funcional, abdominals, estiraments i circuits per treballar a nivell aeròbic i muscular, de curta durada (15 minuts) i intensitat mitja-alta.  
  
HIIT (High Intensity Interval Training) ***
Sessió motivant i intensa, a la que es realitza treball en forma de circuit, a la que s’alternen períodes curts de temps d’entrenament cardiovascular intens amb altres d’intensitat moderada per recuperar entre repeticions i sèries de cada exercici. Els exercicis es realitzen a intensitat i velocitat alta en el temps de treball, alternant amb curts períodes de recuperació, per tal d’arribar a treballar i millorar la resistència aeròbica, el consum calòric, la força i la flexibilitat.
 
IOGA MENT *
Activitat en la qual mitjançant la pràctica d’àssanes i exercicis de relaxació i respiració busquem aconseguir un equilibri de cos i ment des de la consciència del moviment i del propi cos.
 
IOGUILATES **
Mètode basat a la combinació de les disciplines del Ioga i el Pilates, aprofitant els beneficis que ens dona cadascuna d’elles. Es combina el treball d’asanas i exercicis més estàtics del Ioga amb altres més dinàmics de Pilates. El resultat és una sessió molt completa i efectiva. Es treballarà el “core” (centre abdominal del cos) buscant un equilibri músculo-esquelètic i la millora de l’elasticitat, i connectarem cos i ment mitjançant treballs de respiració profunda i controlada. 

KUNG FU TONO **
Sessió en la qual, amb tècniques d'aquesta art marcial (postures, moviments, atacs de mans, puntades de peu...) s'aconsegueix augmentar l’energia i la vitalitat, enfortir el sistema immunològic i mantenir el cos àgil, elàstic i flexible. Amb la seva pràctica s’enforteixen els músculs i millora la coordinació, la precisió i la velocitat, així com la concentració i el benestar físic i mental

KUNG FU INFANTIL *
Mitjançant la pràctica i l’aprenentatge de les tècniques bàsiques i formes d'aquesta art marcial (punys, puntades de peu, petites acrobàcies, salts, tombarelles...) treballarem i millorarem la flexibilitat general, la condició física, l’equilibri, els reflexes i la coordinació d'una forma divertida. Per a nens i nenes de 6 a 10 anys

MOBILITY *
Mitjançant diferents postures, moviments i exercicis buscarem millorar la mobilitat a les articulacions, prevenir lesions i millorar la flexibilitat, així com augmentar el coneixement i control del propi cos. Comportarà millorar la postura i poder fer moviments amb més força i més rang de recorregut. Molt adequat abans de realitzar qualsevol altra activitat física (fitness, running, pàdel, tennis...) per evitar lesions i tenir un millor rendiment. És un treball d’intensitat baixa i va dirigit per a tot tipus de persones, excepte en situacions de lesió (no és un treball terapèutic, és preventiu).
 
PILATES STRETCH **
Mitjançant tècniques específiques del mètode Pilates enfortirem l’esquena, abdomen i tot el cos en general i guanyarem flexibilitat, estabilitat i control corporal. Al final de la sessió es faran exercicis d’estiraments de la musculatura treballada i relaxació.
 
POWER PUMP **
Programa d’entrenament en què es realitzen exercicis altament eficients de tonificació, utilitzant una barra de pes i discs, on es treballen els grups musculars més importants, mitjançant una precoreografia. Sessió fàcil i dinàmica apta per tot tipus de persones. S’aconsegueixen  resultats ràpids i satisfactoris. Modela el cos, s’enforteixen les articulacions, es tonifiquen els músculs, es perd greix, augmenta la densitat òssia i es millora la resistència i la força. 
  
TAI-TXÍ *
Art marcial mil·lenària d’origen xinès, oberta a tothom qui vulgui millorar la seva salut física i emocional i assolir l’equilibri de cos i ment. Millora la mobilitat articular, equilibri i control postural, capacitat d’atenció i memòria.
 
TBC (Total Body Condition) **
Sessió a on es realitza un entrenament global del cos combinant diferents tipus d’exercicis per treballar totes les parts del cos, utilitzant material divers com gomes, steps, manuelles i barres, o treballant amb el propi pes corporal. Es millora la capacitat aeròbica i la resistència, es tonifica de manera equilibrada tot el cos, es crema greix i millora la coordinació i l’equilibri.
 
ZUMBA **
Incorpora moviments de ball combinats amb una sèrie de rutines aeròbiques. Ritmes llatins per tonificar i esculpir el cos, millorar de la condició física, reduir l’estrès i divertir-se.
 

SESSIONS VIRTUALS
 
AERÒBIC **
Coreografies bàsiques amb coordinació de cames i braços en alguns moments amb baix impacte articular. 45 minuts

CÀRDIO **
Coreografies bàsiques amb moviments de ball i música actual, sense ús de material. 45 minuts 

CARDIOBOX **
Coreografies bàsiques que inclouen moviments d'arts marcials i boxa. Impacte articular mig. 45 minuts 

CICLISME **/***
Activitat cardiovascular realitzada sobre bicicleta estàtica i amb suport musical. S'entrena la resistència aeròbica amb les seves diferents variants, segons l’objectiu específic de cada sessió. Intensitat mitja o alta depenent de la sessió. 45 minuts

CORE **
Sessió de treball abdominal i musculatura estabilitzadora de la columna vertebral, incloent exercicis de control postural i tonificació d'aquests músculs. 25 minuts

ESTIRAMENTS *
Sessions d'intensitat suau per mantenir i millorar la flexibilitat, amb exercicis estàtics. Segons la sessió, es treballarà diferents parts del cos. 25 minuts.

IOGA *
Sessions de diferents estils de Ioga on es combinen postures (àssanes) i exercicis d'aquesta disciplina, per millorar flexibilitat, equilibri i postura, i connectar cos i ment, per millorar la consciència corporal i obtenir una sensació de pau interior. 25 minuts.

PILATES **
Treball de la cadena d'exercicis bàsica del mètode Pilates a terra, treballant progressions fàcils i accessibles, amb correccions i adaptacions per poder treballar amb diferents nivells de dificultat i de manera segura i eficaç. 25 minuts

POWER BODY **
Sessió en què fan servir barra i discos, amb exercicis bàsics de tonificació coordinant repeticions al ritme de la música. Amb cada cançó és treballa un grup muscular, exercitant tot el cos durant la sessió. 45 minuts

STEP **
Coreografies bàsiques fent servir una base (step) com a complement, coordinant moviments de cames i braços en alguns moments. Baix impacte articular. 45 minuts

TONIFICACIÓ **
Sessió de tonificació amb exercicis bàsics i material variat, segons la sessió i fent treball de cadenes musculars. 45 minuts 

TONO 25' / TONO 45' **
Tonificació de diferents parts del cos, treballant de manera específica segons la sessió, sempre respectant l'equilibri de músculs agonistes i antagonistes, i utilitzant material variat. 25 o 45 minuts 
 
 
L'agenda del CTB
Fes clic damunt la data per veure els esdeveniments d'aquell dia.
Cercador
No heu escrit cap text a cercar
Cerca