Subcampions d'Espanya per equips +65 masculins de tennis de taula
23/06/2026
El nostre Club ha aconseguit la medalla d'argent al Campionat d'Espanya de Tennis de Taula, celebrat a Saragossa, en la categoria +65 masculina. Formen l'equip: Romà Caudet, José Feliu i Climent Peña.