Divendres, 3 de juliol
A les 11 h (hora pendent de confirmació)
A la piscina del Club
El nostre Club s’ha adherit a la Campanya "Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple" (+informació).
També tindrem material solidari a la venda durant uns dies per aquells que el vulguin comprar.
Nedem per una bona causa!
- Volem batre un rècord de participació al club i per això voldríem que tots els nens i nenes de les diferents activitats estivals participin en aquesta activitat.
- Pensem que el nostre col·lectiu també es pot adherir a aquest acte solidari, participant de forma massiva a la piscina del club.
- US PREGUEM DONEU ALS NENS I NENES UNA PETITA APORTACIÓ ECONÒMICA (recomanem aprox. 1 €/persona) PER DIPOSITAR A LA GUARDIOLA SOLIDÀRIA.
